Gårdagen borde vara varje dag

Först jobbade jag, sen jobbade jag på ett annat jobb, sen åkte jag hem, städade hönshuset och somnade i soffan. Vaknade av att Peter dukade bordet. Maten var klar, bara att sätta sig upp och njuta av middagen. Underbara man!
 
Idag har jag ägnat mig åt pyssel och plockat lite inne. Ska snart åka och jobba lite igen. Bara ett jobb idag, tack och lov! Är såå trött, dumma sjukdom/mediciner! Men var ju tvungen att jobba eftermiddag idag istället för förmiddag, då jag är piggare. Värsta tiden på dagen är verkligen 12-16. Då är det riktigt trögt! Kanske skulle flytta hormonerna till kvällen? Får fråga läkaren, om det gör någon skillnad. Vore ju bättre att vara trött på natten istället för dagen. Har iofs bara en och en halv månad kvar... sen om vi har riktig tur blir det starkare hormoner...då lär jag väl sova för jämnan? Då är det i alla fall mot ett mål, med tydligt schema...åh, tänk om de kunde ringa och säga att vår tur har kommit! Att alla framför i kön inte behöver stå i kö mer.
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!