Work work

Hinner ju inte skriva så mycket som jag önskar längre, men kanske bättre jag skriver när det faktiskt hänt nåt kul ;)
 
Nu är jag uppbokad december med, fram till jul. Mycket timmar blir det :D Trivs bättre och bättre också!
 
Men ska alla resor nästa år bli av så gäller det ju att jobba på! Iofs, Skottland har vi ju all budget till, efter de underbara bröllopsgåvorna, men Väst Sahara ska ju tjänas ihop! Och så ska jag ju leva och stötta min och Peters gemensamma ekonomi med. O:-)
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pappa

Hur var det?
Var min resa till Skottland med i budgeten???
Skall bli mycket trevligt att åka runt med er och prova whiskey.
Kram filur Pappa

2012-11-16 | 11:16:17
Josse

Tänk på din kära syster som kommer behöva råna en bank för alla sina resor i vår. Men men, lev livet på den farliga sidan är ju lite av mitt signum så skulle ju bara passa min image ;)

2012-11-16 | 16:49:45
http://mikromakro.blogg.se
Anne

Ia kan!! Ditt slagord redan som liten och jag tror det håller än ;)
Älskar dig! Kram mamma

2012-11-17 | 08:24:24




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!