Julstök inför advent

Idag har jag varit ledig hela dagen så jag har julstökat för fullt! Gardiner har kommit upp, dukar fram, jag har bakat pepparkakor och pepparkakshus och gjort 4 sorters julgodis. Skulle ha bakat lussebullar men glömde köpa jäst igår, orkade inte åka till affären idag. Så jag tänkte köpa det imorgon och baka om jag känner för det! Börjar ju först vid 15:00 och jobbar bara 5 timmar.
 
 
Snöade lite igår och idag har en och annan flinga singlat ned. UNDERBART!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


josse

Vad får du all energi ifrån??;-) men låter underbart mysigt! Kram<3

2012-11-30 | 06:38:56
http://mikromakro.blogg.se
Pappa

Håller med Josse, mysigt och vilken energi!!
Gör du även hembesök, har inte kommit längre än till alla helgon ännu......
Kramar

2012-11-30 | 07:13:28
Anne

Låter som en full arbetsdag ;) Men om man som du älskar julen med allt som hör till får man ligga i...tur du inte ska slakta en gris och stoppa korv osv.
Om du hinner får du gå i kyrkan på söndag för en stunds njutning av adventsmusik.
Kram mamma

2012-11-30 | 18:12:03




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!