Andra helgen av fyra

Så var det äntligen måndag! Ledig! Jobbat helg 2 av 4 i rad. I lördags var jag ledig och vi grejade i trädgården bl.a.
 
GeKås är inbokat med tillsammans med Camilla så det blir hälften så dyr bensin och trevligt sällskap! Köpa julklappar? Nej, men julpynt! :D
 
Tänkte tvätta fönstren idag och hänga upp några julgardiner, annars kommer jag aldrig hinna det inför första advent.
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Skönt med en vardag ledig :) Man njuter lite extra när man vet att andra arbetar och man själv kan gå och fixa som man vill även om det är ett jobb det med! Kul att det funkar bra på jobbet och kan tro att du längtar till advent o jul nu. Jag blev (nästan) sugen på Gekås jag med men jag ska shoppa i Polen i helgen!
Kramar mamma

2012-11-19 | 18:25:59




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!