Bryter mina egna fördomar om mig själv

Igår tränade jag för första gången. Eller jag har tränat innan, men första gången jag betalade för att träna! Som jag tränade bara för min skull. När jag och Peter bodde i Alvesta sprang vi en slinga två gånger i veckan, vilket jag har kommit att sakna. Det känns konstigt för "träning" är något jag alltid ansett varit något andra sysslar med, men inte jag. Men igår efter jobbet åkte jag då och provade på Zumba. Var riktigt kul, och jag orkade till min förvåning hela passet :) Så på torsdag blir det Afropower! Målet är två gånger i veckan. Gärna efter jobbet! Då är jag ju liksom på gång ändå :) Och detta gör jag endast för att må bättre och orka mer! En slags egenkomponerad rehabilitering för att bromsa min sjukdom.
Idag blir det tvätt, bakning och städning på schemat! Målet är att iallafall slutföra ett av dem :p Haha
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Kanon! jag håller tummarna för att satsningen lyckas =) Jag vet att du kan vara väldigt envis därför tror jag på dig. Låter oxå som om du hittat roliga pass, jag kanske skulle ta och försöka iogen?

Kram mamma

2012-05-10 | 06:38:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!