Du är en saga för god för att vara sann

Ledig onsdag! Jag tänker bara mysa och låta dagen gå. Det är jag värd efter att ha jobbat 16timmar i rad i två dagar. Så vad har hänt sen sist? Julbord på slottet - Hur mysigt som helst!! På söndagen bara mös vi hemma. Var en sväng i Ramkvilla och hämtade datorn, annars bara småmys hemma. Eller ja, Peter städade, men jag mös :)
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Skönt med en ledig dag hemma själv eller hur? Hoppas du kunde koppla av och känna att det snart är jul( i positiv mening)
Syns till helgen! Kram mamma

2012-12-12 | 20:44:00
Pappa

Klart du är värd det och det vet du, önskar er båda så mycket mys som bara finns.
Kram

2012-12-13 | 08:05:44
Josse

Kommer på mig själv att tralla jullåtar. Hjälp. Bra att du softar ibland och bara är. Viktigt. Speciellt när man har ett sånt psykisk krävande arbete som du nu har :) Puss o kram (ses snart!)

2012-12-13 | 11:31:59
http://mikromakro.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!