Dan före dan före dan före dan före dan...

En vecka kvar. vet inte om jag har så mycket julkänsla längre... kanske för att jag kommer vara borta mycket den här veckan och inte hinna äta massa gott osv. Nu är det förresten snart bevisat att jag är spritt språngande galen! Blivit tillfrågad att jobba i Stockholm i mellandagarna. Sjukt lockad att jobba då. Men kanske vore bättre för hälsan att vara ledig? Ledig och ledig, skulle jobba två dagar där... men jag kan ju kanske vara ledig veckan efter, inför födelsedagen? Ska fundera idag och ringa dem ikväll. Vill ju, men orkar jag?
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pappa

Ja du, det är ingen som kan råda dig i det. Känn efter själv och ta beslut efter det, sedan är det detta beslut som gäller och det andra alternativet har aldrg funnits.
Kramar

2012-12-17 | 08:38:49
Anne

Jo, du lider oxå av det...duktig flicka-syndrom. Man måste lära sig att säga nej, du är viktigare men om det ger energi och inte tar från din man så åk ;) Livet är fullt av val men man måste neka emellanåt.Älskar dig! Kram mamma

2012-12-17 | 16:27:54




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!