Orättvist

Idag har jag jobbat min första dag på mitt nya jobb! :D Det är inget orättvist med det, det som är orättvist kom jag på i bilen på väg mellan olika arbetsplatser: Varför kan inte människor som mig själv som bara älskar att arbeta få arbeta jämt? Varför blir vi tvugna att sitta hemma och förgås? Jag stortrivs med att arbeta!

I helgen var det Ölands skördefest och jag jobbade som PA. Love it! Bara helt underbar helg!
På torsdagen tog jag och syster oss ner till S:a Möckleby och var med på invigningen och pratade med vår far med fru, sen åkte vi till Degerhamns hamn och tittade på mammas tavlor och sammanstrålade med kusin. På lördagen var jag hos far och hälsade på underbara lilla Tilly, samt gick till den lilla bykrogen där och åt mat med farsgubben :) Kändes som att man var med i hem till gården :)

Idag började jag då mitt nya jobb som butikskonsulent. Känns som ett bra jobb!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Frida

Grattis till jobbet så härligt att ha nått att göra!

Vad gör en butikskonsulent förresten. ;)

Kramar Frida

2011-10-04 | 16:59:32
Anne

Lycka till med jobbet!

Vem är Tilly?

Lät som om du hade en trevlig helg!

Kram mamma

2011-10-04 | 19:11:42




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!