Malmöhelg

I helgen var jag som rubriken lyder i Malmö. Kom dit 11 på förmiddagen och jag och Maria begav oss iväg att titta på brudklänningar. Var jätteskönt att ha Maria med mig för hon frågade sånt jag glömde bort :) Och så gillade vi samma klänningar! (För att läsa mer om klänningsshopen, kolla här) Så gick vi lite på stan och tog en varsin falafel. På eftermiddagen skrev jag till Richard att han fick ta och vakna och gå och köpa frukost och kaffe innan jag kom. Och mycket riktigt! Fick fika när jag kom dit :) och frukost dagen där på för en gångs skull. Vi såg film och snackade som vanligt. På söndagen gick jag till Maria och tittade på när hon bakade och fick smaka :) Fick tom med mig bullar och chokladbröd att äta på tåget! Gott! Vilka vänner man har! Åkte hem sen på eftermiddagen, köpte med mig kebab hem och myste med Peter opch djuren hemma i fotöljen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!