Julfrågor (i efterhand, så inte tjuvar ser att jag är borta)

Hur och med vilka ska du fira jul i år?
Med pappa och C:o 23:e (ser "Tomten är far till alla barnen" som varje år), Mormor, mamma och c:o 24:e (Kalle i källaren och julbord), svärföräldrar och c:o 25:e (i år har vi lottat så alla får en present. Lina ska ge mig, spännande...) , i skogen den 26:e (på jakt med fästman och hund mfl.)

Vad önskar du dig i julklapp?
Helst av allt vill jag ha något jag vet att jag inte kommer få... :/

Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
Julklappsverkstaden

Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Det är ju JUL, vad kan gå fel??? :D

Har du firat jul utomlands någongång?
Nope, och lär aldrig bli så om jag får bestämma :)

Vilket jullåt är den bästa?
It's the most wonderful time of the year med Andy Williams (Finns INGEN som slår den!)

Vilken julfilm är den bästa?
Tomten är far till alla barnen, som vi ser varje år hos pappa :)

Har du varit Lucia någongång?
Ja, blev framröstad som skolans Lucia på mellanstadiet. Jag var den enda blonda tjejen och hade en lilla syster som propagerade för mig i sin klass...

Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig:
Varje jul betyder mycket för mig!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!