Oktober 2010

Tiden går och vi med den :p

Sen sist har jag varit på Grease den svenska versionen i Halmstad med älskade. Han fick det i födelsedagspresent av mig i våras. Var bra, men inte fantastiskt. Är bortskämd av Mörbylånga musikteater tror jag!

Det har även varit skördefest på Öland. Var där, men inte så mycket på skördefesten. Träffade mest släkt och familj. Var dock extremt glad när jag på lördagsmorgonen lyssnade på "Ring så spelar vi" och programledaren där sa att Öland är det riktiga Öland! :D Klart det är! Säger jag hela tiden här i skogen, men de flesta tror inte på mig!

Såg förresten Bonde söker fru igår och bonden från Degerhamn ska vara med! Väntat! ;) Härligt att se sina hemtrakter. Även om han inte bor i Degerhamn utan på östra sidan (såg det ut som). Rätta mig om jag har fel?

Till helgen får jag finbesök från Malmö. Peter meddelade genast att han åker till sina föräldrar i helgen när han hörde att Richard kommer. På söndag åker jag till Ramkvilla för att passa hunden när Peter är på älgjakt. Igår åt vi köttgryta á la Jessica. Älgkött, morötter, hela små rödlökar, brockoli, sparris, purjolök och grädde. Mums!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina - inspirera

Det låter som om ni har det ganska bra! Alltid kul med lite utflykter...

Köttgrytan lät ju inte helt fel den heller - en riktig hösträtt!

Ha en underbar helg.

Kramen.

2010-10-08 | 06:35:32
http://inspirera.bloggsida.se
Josse

Måste rätta dig när du har fel;) Du menar att södra öland är det riktiga öland va? :P Men sen har du rätt han bor på östra sida, i mellstaby. Tror de stavas så? Puss o kram på min flitga hemmafru syster! ;)

2010-10-08 | 17:27:00




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!