Pluggar

Jo, jag pluggar faktiskt just i skrivande stund ;) Jag har en ljudbok på i bakgrunden. Jag tänkte som så att hittar jag något intressant så kan jag ju låna boken för examensarbetet, men jag kan spara tid och energi genom att lyssna på boken samtidigt som jag gör hushållssysslor osv.

I förrgår kräktes jag, igår mådde jag illa, idag kan jag äta fast föda ;) Nej, mamma, det är inte vad du tror! Min mage har helt enkelt protesterat mot något, vad vet jag inte.

Igår var vi i stan efter att Peter kommit hem. Vi köpte halsband och visselpipa till Ziva, Kattsand till Caspian, skor till mig och Peter (ÄNTLIGEN) och lånade böcker på stadsbiblioteket.

Idag har jag hittills grejat i köket och i köksträdgården. Tagit bort alla löv och ogräs. Inte riktigt klar, men ska ta resten (ca 20%) i eftermiddag.


Hon växer, pluttan.

Hallen har fått en spegel. Vi hittade precis en sådan vi båda ville ha! :D

Min tygväska har fått en utsmyckad "baksida" med bitar ur texten till låten "Min hälsning till Öland"

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!