Ledig

Idag har jag EN uppgift... att hitta en praktikplats....har mailat massor med ställen men ingen kan ta emot mig... Ringde till Röda korset i Värnamo men de verkar inte ha ett kansli eller så...så nu får jag ringa till kontoret i Växjö. Enkelt? Inte direkt, är såååå nervös inför att ringa! Gjorde bort mig totalt i telefon med värnamo... Nu har de säkert lunch....ringer efter ett! Hoppas hoppas hoppas att de tar emot mig, de är min sista idé! Kan ju iofs kanske kontakta Rädda barnen med! Henne har jag ju i alla fall träffat innan! Åh! Varför måste det vara så jobbigt att prata i telefon??

Skönt att vara ledig idag i alla fall! Har städat lite i matsalen...såg ut som kriget eftersom hallen har fått flytta in där också! Men nu är det ok!

Imorgon ska jag till Kälmä och festa med tjejerna! Vet bara Mimmi än, märker väl vilka fler det blir! Ska man ha jeans eller kjol??

Imorgon är det också tre år sedan jag och älsklingen för första gången fick reda på varandras existens. Jag fick ett mail med en personbeskrivning som jag kände mig så hemma i! Som att jag redan kände honom! Och så var han ju jägare...haha! Pappa har alltid sagt att vi ska välja en jägare, iofs med glimten i ögat, men ändå :) Så jag svarade och fick svar och svarade och från den kvällen och framåt blev jag beroende av att höra ifrån honom... Och nu sitter jag här i vår villa och är fortfarande nykär känns det som! Är inte livet underbart? :)

Min favorit :9
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Känns verkligen inte som tre år, känns mer som att Peter alltid har tillhört familjen och det är jag väldigt glad över :) Ni är helt enkelt finast! Kramar

2009-09-26 | 18:34:58




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!