Lite roligt igen...

Vad tycker du om kärlek?  -  Utan kärlek dör man
När kramade du någon sist? - Igår
Saknar du någon speciell person? - Ja
Har du svårt för att bli kär? - Ja, men nu är jag kär dagligen ;)
När kysste du någon sist? - Igår kväll
Ångrar du det?  - Absolut inte
Är du singel? - Nej
När fick du senast en komplimang? - Igår...eller var det idag?
Har du hånglat med någon av samma kön? - Ja

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - Nej
Gjort något riktigt dumt: - Såklart
Gjort nåt olagligt: - Har jag säkert
Blivit polisanmäld: - Nej
Fått din mamma att gråta: - Ja
Skämts över dina föräldrar: - Ja
Skämts över dig själv: - Har väl hänt
Sagt jag älskar dig och menat det: - Ja
Bråkat med din flickvän/Pojkvän: - Nja, bråk och bråk....lite gnabb när sockret är lågt
Dricker du: - Ja, händer
Vilka kläder sover du i: - Sängkläder
Vad hatar du verkligen: - Trångsynthet
Varit kär: - ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: - Ja
Är du ensam nu: - Nej
Vill du gifta dig: - Ja
Vill du ha barn: - Ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: - Peter
Såg dig gråta: - Peter
Fick dig att gråta: - Mina hormoner
Du delade en drink med : mamma
Du gick på bio med: Peter
Skällde på dig: - hm....ingen har skällt på mig på evigheter....Eniro (pappas hund) var det nog

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: - Nej
Kramat någon: - Ja
Pussat någon: - Ja
Köpt någonting: - Räknas fika?
Sjungit: - Ja
Saknat någon: - Ja

HAR JAG?
Digitalkamera: - Ja
Telefon på rummet: - I rosa rummet och matsalen
Egen dator: - Ja
Husdjur: - Ja, Caspian och fiskarna
Bra kompisar: - Ja
Tar du receptbelagda mediciner: - Nej
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


araminta

Kul blogg du har!

Och rolig utmaning, eller var det en utmaning? Kanske inte...

Titta gärna in på min blogg också!



Många kramar.

2009-05-15 | 07:29:48
http://araminta.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!