Lite bilder


Vår klätterhortensia har fått ett snyggt stöd :)

Mina sticklingar i drivhuset  (pinnen son ska hålla snörena sträckta har trillat, Peter ska skruva fast den när han har tid över... dvs. kanske år 2012...

"Min" del av köksträdgården

"Peters" del av köksträdgården

Vår jasmine som jag inte visste var just det förens dessa ljuvligt doftande blommor kom :)

Peter har varit duktig och slagit ängen i helgen

Tillsist vår underbara älskling som är lite trötter :)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina - inspirera

Det växer så det knakar!

Ser ju väldans fint ut...

Jag håller med Caspian - jag känner mig trött i värmen ;)

Kramen.

2009-07-02 | 08:43:14
http://inspirera.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!