Ordning på torpet

I dag fyller världens bästa blivande make år!
I fredags var vi på vigselsamtal. Gick jättebra, en präst på samma nivå som vi och med samma förhoppningar! Vi övade på akten och jag tror jag har glömt det redan :p
Vi åt mat hos mormor och tittade till vår lilla båt, längtar verkligen till sommaren då vi får hissa seglen! Så besökte vi Lotties blommor och beställde brudbuketten, besökte hotellet där vi ska sova på bröllopsnatten och bokade frukost kl 9 på morgonen.
Hos mamma provade jag brudklänningen med skorna på innan jag skulle in med den och sy upp den...men så kom mamma på att den måste ju puffas till, och då blev det några cm till golvet :) Så här behövdes det inte sys någonting! Hon tog på mig slöjan och så stod vi och bara log lite in i spegeln. :D
På lördagen vaknade jag av att jag höll på att ramla ur 90cm kojen jag och Peter sov i. Finns ju en resesäng, men vi gillar att ligga nära, så känns omöjligt att ligga i olika sängar :p Var sen inne i stan och fikade med två andra blivande brudar - Linda och Johanna.
Kl 13 var det provsminkning hemma hos syster yster. Jill kan hon! Blev hur bra som helst, kommer vara vackrast.com! Tack Josefin och Tack Jill!

Kommentarer
Postat av: Anne

Aj aj att jag missade provsminkningen! Men du är ju vacker redan innan=) Ja nu är det inte lång tid kvar tills det smäller, det ska bli kul!

Kramar mamma

2012-04-30 @ 16:18:48
Postat av: Johanna

Roligt att sminket gick bra :) Ohhh jag längtar efter min klänning, ska nog hämta den i helgen!



Sv: Jessica: Ja det gäller ju att vara ute i god tid, minst 7 veckor tar det..2 veckor för dom att undersöka namnen man skickat in, kungörelse i 4 veckor och sedan 1 vecka för besked. Jag tjatade sönder Richard så vi skulle ta tag i det :p



Ja man kan ju byta sen också, enda skillnaden är att det blir dubbelt så dyrt - men med er fantastiska budget är det ju inget problem (AVIS!).

2012-04-30 @ 17:59:29
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0