Dukningsvarianter

Jag och Peter ska ha grön-vår tema på vårt bröllop. Så där spirande, frächt, friskt som våren är. Detta kommer framförallt synas på dukningen. För att få lite inspiration så tar jag till internet och tänkte visa lite länkar osv.


Den här bilden har jag lånat från Michelles passion & Bröllop
Det som är spännande här är hur man har använt sig av gröna äpplen....borde sprida en fräch söt doft i rummet...

Apråpå mat...vill man spara lite pengar och få en lite annorlunda dukning till bröllopet så hittade jag en annons på Tasteline 


Vi har pratat om att OM syrenerna slagit ut på Öland när vi gifter oss så ska vi ha det som dekorationsblomma. Både konservburken och glasen var fiffiga tycker jag! Kanske skulle börja spara konserverna... Bilderna är lånader från Trendenser och fotograferade av Frida Berglund.



Snyggt...bild från 365-bröllopsblogg



Dessa två är ju iknande...:) den övre och undre kommer också från 365


Nähä, åter till skisserna ;)


Kommentarer
Postat av: Anne

Vilka fina dukningar! Konserver i lite olika storlekar har jag sparat ett tag, även lite större typ 3kg konserver. De stora kan man ha till att ha blomsterfång eller bara maschaller om man gör dekorationhål i dem. Jag kan fortsätta spara om du vill...

Ha det bra och kram mamma

2011-10-30 @ 15:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0