I have said yes to the dress!

I helgen fick jag kalla fötter angående den klänning jag "bestämt" mig för... Ringde mamma och i förrgår (onsdag) tittade och provade vi klänningar i Kalmar. Igår köpte jag drömklänningen! SÅ UNDERBAR!

Så då var det bara skor och underkläder kvar så är min klädsel klar. Peter letar för fullt efter kläder till honom. Han har bestämt sig för vad han vill ha och jag är överlycklig att det är det jag hoppats på, men har inte hintat något alls för att jag ville att han skulle ha det han själv ville ha. Men han är ju mannen i mitt liv så självklart ville han instiktivt ha samma som jag i hemlighet önskat. ;)

Såg sååå söta näbbklänningar med...hittar jag inget annat så ska jag ta med tjejerna dit och prova ut :) Men det får bli till våren för de växer ju så snabbt töserna.

PoK


Kommentarer
Postat av: Anne

Den är bara såå underbar =) Näbbklänningarna var oxå så fina.

Nu vilar den på hemlig ort tills den stora dagen ;)

Kram mamma

2011-11-05 @ 10:23:27
Postat av: Johanna

Oh va roligt! Vad blev det för slags klänning om man får fråga? Stor puffig eller lite enklare?

Var i butiken i fredags och bokade fästmannens kläder - så skönt :)

2011-11-25 @ 14:10:32
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0