Svensexa

Jobbade kväll igår. Kom hem efter 23.00 och hela huset var nersläckt...tyckte detta var märkligt för han brukar lämna en lampa tänd även om han gått och lagt sig. Kommer in i köket och ser en lapp...
Fick ett mms idag vid lunchtid från toastmastern med bild på Peter framför en staty. Först trodde jag att de dragit ner honom till Hamburg, men sen skrev Peter att de var i Göteborg och att han kommer hem imorgon. Fredag-söndag...ingen liten svensexa ;)
Såå, vad ska en ensam blivande brud göra? Jo, hon åker iväg, hyr filmer som "The Bridemaids" och "The other bride" och köper en stor påse choklad och kryper ner i soffan. Mellan filmerna sitter jag och kollar bröllopsbloggar, bröllopssiter och pysslar och fixar inför stora dagen :) Bilder på pysslet får vänta tills stora dagen ;)
Over and out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken perfekt kväll, precis så ska det vara :)



Sv: Ja men eller hur, herregud det ska ju inte vara för plåttrigt :p



Jo jag hoppas att klänningen passar och att jag tycker om helheten, känns fortfarande som jag är osäker på smyckena. Ska nog ta med brudkronan med så jag kan se om jag är bekväm i den..även fast det är otur att prova den som ogift :p



Åhhh 13 dagar, hihi jag är nervös för dig tror jag :) Kommer bli fantastiskt bra!

2012-05-06 @ 09:35:51
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0