8 dagar...

Imorgon är det exakt en vecka kvar! Nervpirrande :) Många säger att jag inte ska stressa, men allt är liksom klart nu! Kvar är bara nervositet! Excitement :D
Dock är det en knut vi inte löst än... vår skrivare gör ränder, hur vi än gör, och vi har 54 festhäften och 52 vigselprogram som ska skrivas ut! Det räcker att texten på inbjudningarna var randiga, det behöver ju inte bli ett genomgående tema! Så...någon som har en skrivare att låna ut? Gärna nästa vecka :p
Kom på häromdagen att jag inte hört om sångfågeln och musikanten hört av varandra. Det hade de! Varför tvivlade jag? :)
På onsdag kväll åker vi till Öland för att börja förbereda inför bröllopet! Yey! Inte så mycket att förbereda, men hellre ha en lat dag hemifrån än vara här och stressa upp varandra!
PoK

Kommentarer
Postat av: Anne

Hejsan! Förstår om det är lite pirrigt nu...nära!

Vill oxå tala om att vår skrivare har gett upp helt o hållet så vi kan inte hjälpa till. Ta det lugnt nu och allt löser sig eller som prästen sa till mig o din pappa när vi gifte oss: "Det kan aldrig bli fel bara annorlunda"

Kram mamma

2012-05-12 @ 16:42:59
Postat av: Pappa

Ta med filen, eller ännu hellre skicka den till mig så skriver jag ut dem på jobbet.

Kram

2012-05-13 @ 11:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0