Skojakten

Börjar bli en skoblogg detta... :p Men jakten på skor går vidare. Börjar bli mer och mer desperat känner jag! Hade velat ha gröna pumps med bra hålfot, hur svårt kan det vara?
Ballerinaskor
Dessa ser ju rätt bekväma ut, och jag skulle kunna ha dem även efter bröllopet. Finns i vitt och grått mm. Inte grönt...
Pumps
Den här är ju söt! Och liten klack... men kommer jag ha dem efter bröllopet?? Shoestyle.se
Skor - Wildflower: Allison | Parbild
De här (Brandos)tycker jag ser bekväma ut! Men vita...
Pumps
GRÖN!! Från Ellos. Men ser den ut att ha en bra hälyta så den är bekväm att stå i? Nope...På rea med, så går nog inte byta...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst borde det vara lättare att hitta brudskor! Suck vilket projekt det är :p Provade skor i helgen från Rainbow club men dom är ju så dyra :)



Sv: Ja jag hoppas att ringarna blir fina, men är ju rätt klassiskt så fansiken om det slår fel :p

2012-04-01 @ 23:20:58
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Varsågod :) Haha ja men det är ju gott om tid, du hinner komma på massa massa nytt innan dess :p Men Youtube är fantastiskt - jag är helt beroende!

2012-04-02 @ 15:57:42
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Anne

Snygga skor! Jag gillade de vita med svart klack o de helvita.Tyvärr är det ganska ofta så att det sällan är de fotriktiga som är snyggast =)Men det finns nog en sko för dig oxå!

Kram mamma

2012-04-02 @ 19:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0