Bröllopsfeber

Det är inte undra på att man börjar bli lite nervös... 24 dagar kvar... Men äntligen är de flesta detaljerna i ordning. I alla fall efter helgen som kommer nu, med vigselsamtal, provsminkning, vi ska besöka rummet där vi ska tillbringa vår bröllopsnatt, ska förhoppningsvis få klänningen uppsydd, och näbbarna ska prova sina klänningar. Kanske kan vi köra förbi Maxi och beställa tårtor med? Får se om vi hinner, jag skulle vilja gå på brudfika med!
Igår fick jag tag på kantorn! Hon var lite osäker på två av låtarna... Tack och lov har jag skilda föräldrar som gift om sig med partners som har kunniga barn! Min bonus-storebror lovade att ställa upp på ett ögonblick, fastän jag vet hur mycket han har att göra! TACK! Ett orosmoment mindre... Nu ska vi bara se till att komma iväg till Tyskland med...och komma ihåg att köpa alkoholfritt.
Såpbubblorna kom igår. Jättefina! Såå, vad är kvar efter helgen? Hinner vi allt där så är det bara dryck, fixa till musiklistan till festen, strumpbyxor till mig, skriva ut festprogrammen, tipspromenaden...nä, sen är nog allt klart! :O Känns ju underbart! Blommorna med då! Kanske borde ringa Blom-Tomas idag? Han sa att jag skulle ringa några veckor innan... 3 veckor innan är väl några? :p Hoppas vildblommorna kommer också, men jag har sett knopparna i min egen trädgård...hoppas hoppas!!
PoK

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så härligt! När jag har 24 dagar kvar kommer jag väl ha total panik :p Måste kännas skönt att så mycket är klart dock :)

Vart ska du sy upp din klänning?

2012-04-26 @ 12:03:20
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Johanna

SV: Det är ju superfint men åh kan inte bestämma mig :p

Okej spännande att se om du blir nöjd, känns som det är det enda alternativet för att få den sydd. Haha ja är ju rätt bra att få den i rätt längd, mardrömmen är att den är för lång och att man snubblar :p

2012-04-27 @ 09:45:58
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0