Vit som snö...

Det här med klänning... det är inte det lättaste! Följer "Say yes to the dress" på TLC men blir inte klokare av det... Vad passar man liksom i? Hur vill jag se ut? I ovan nämnda program så tipsar de om att man ska ha ett ord för hur man vill känna sig. Många säger prinsessa. Jag siktar lite högre ;) Jag vill se ut som en drottning! All min fashination för drottningar genom historien kanske bidrar till det. Jag vill känna mig som en engelsk drottning! Fast med en hint av äng... Haha! En fédrottning kanske...

Länkar till lite favoriter jag har...
Dreambride 

Följande gick inte länka...skriver varifrån bilderna kommer!

Följande bilder: brudbutiken.se

RA605
LN625
LN630
DP510

Det får nog räcka för den här gången! ;)
Har min absoluta favorit bland dessa... hittade den först inte och var rädd att den utgått... phju, den fanns kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0