Att bestämma sig

I helgen var jag i Malmö och tittade samt provade bröllopsklänningar. Oj, vad svårt det var! I första affären kändes det bara fel alltihop. I andra butiken var de super! Fick massa hjälp och råd och blev alldeles snurrig i huvudet men förtjust i två klänningar. Lite över min budget...tyvärr. Så idag efter jobbet slängde jag mig in i bilen och gick med lite skakiga ben in i en butik på hemmaplan. Var helt ensam i butiken och hon var superproffsig och söt! Och jag hittade en klänning! Har redan bestämt mig för den....*ler generat* men ska ta en snack med Peter om det är rimligt i pris, vilket jag anser att den är! Och jag är ekonomisk! Fick tillochmed en liuten slöja på mig, för jag sa att jag inte tänkt det men hon ville visa vad bra det skull passa, och ja...det var underbart! :) Behöver inte blommor eller smink eller nåt, jag var fantastisk ;) Haha! Hon var väldigt imponerad över min extremt lilla midja till min annars inte slanka kropp! Vet jag väl! Är så en kvinna ska se ut! Timglasformad ;)

Nu är verkligen allt verkligt! Papprena är bestämda och ska köpas in i veckan, sen skrivs det save-the-date inbjudningar och sen är det verkligen ingen återvändo :D

Kunde vi bara bestämma oss för ett efternamn också så vore det ju bra!

Kommentarer
Postat av: Josse

Åhh vad spännande! Längtar tills jag får se dig i klänningen, vet redan nu att jag kommer storlipa <3 Klart du är vacker, som sagt du ser ut som en "riktig" kvinna ska se ut;) Älskar dig sis!

2011-10-24 @ 14:16:16
Postat av: Anne

Nu blev jag nyfiken...Kan dock inte förstå vem du fått din fantastiska figur ifrån, tog du den ifrån mig??Många kramar!

2011-10-24 @ 21:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0