Ljuskälla

Jag har stor förhoppning om mellandagsrean... Jag hoppas kunna hitta värmeljushållare och vaser då för ett ytte pytte pris! Eventuellt har jag kommit på att man ju kan fråga släktingar om de har fina ljuslyktor/vaser. Gärna i vitt glas. Har tittat på Secondhand med. Har ju tiden för mig! ;)

Ska spara konserver och glasburkar med. Har inte helt bestämt mig om jag ska ha det istället, men sprar tills dess i alla fall...för säkerhets skull... :)

Har faktiskt fixat en grej som jag först funderat över jättelänge, sen igår slog jag till. Kommer bli helt underbart! Skriver inte vad för det får bli en överraskning för Peter. Fick det i alla fall begagnat för en tredjedel av värdet! Hur ekonomisk är inte jag? ;)

Om jag skulle köpa nya ljuskällor/vaser skulle jag nog se mig om på IKEA...
PÅLITLIG Vas, klarglas Diameter: 14 cm Höjd: 18 cm
Den här till de större buketterna eller...
SNÄRTIG Vas Höjd: 18 cmDe här för enstaka blommor...
GALEJ Värmeljushållare Höjd: 6 cm Antal i förpackning: 4 styck
BLOMSTER Värmeljushållare, glas, blandade mönster Höjd: 5 cm
BLOMSTER Ljushållare set om 3, klarglas
eller kanske bara ta billigast enklast:
GLIMMA Värmeljushållare Höjd: 2 cm Antal i förpackning: 12 styck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0