Långa nätter

Ziva har slutat sova på nätterna. Hon somnar först, sen börjar hon gnälla och hyperventilera. De första två nätterna slutade med att jag tog ner Ziva till vardagsrummet och sov med henne, men i natt tänkte vi testa henne om hon bara försöker komma ur buren. Resultatet: Vi har sovit nån timme i natt. Hon har gnällt, skällt och hyperventilerat tills hon kräktes... Och vi som ska låna bort henne i hegen... känns inget kul! Blir nog att vi får ta med henne!

Hittade ett sår på hennes ben igår natt med. Förstod inte varför hon slickade så frenetiskt. Så nu är det omlagt och hon har tratt, något hon verkligen inte uppskattar. Hon får ha den när vi inte har uppsikt på henne! Tur att jag bara går hemma än så länge...

I helgen blir det jaktlagsfest och 25 års fest. Men inte på en gång :) Är tokladdad. Främst inför 25årsfesten då.

Det har blivit en ny matta hemma hos familjen Haraldsson/Petersson. Äntligen! Blir jättebra! :)

Förra helgen var vi i Ramkvilla och träffade Peters föräldrar, hans syster och hennes familj. Vi fick två långa önskelistor av Julia och Clara. Får väl se vad tomten hittar i sin säck.

På lördagen var jag och Peter på date :) Jag hade efterfrågat det, så nu blev det bio och kina-take away. Älskar kinamat! Bion var social network. Förvirrande först, men helt ok!

På söndagen krattade vi löv. Lathet är en dygd och skapar uppfinningsrikedom! Mer säger jag inte ;)



PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!