Har varit och fyndat!

Jag vet! Jag tjänar inga pengar, hur kan jag då shoppa? Men jag har min hemliga gömma!! ;)

Var i Alvesta och skulle hämta ut mina tabletter och gick in i en av Alvesta kommuns secondhand butiker. Där var den! Världens vackraste! 50 tal, stringinfluerad!



Är den inte vacker? Har inte bestämt mig än om den ska få bo i stringhyllan, i matsalen eller på köksbordet! Tror det lutar åt köksbordet så jag får se denna vackra skapelse varje dag!

Hämtade ut ett packet med! Mitt nya grafikkort har anlänt! Tack Richard för hjälpen!!
<<Ur det här stora paketet kom ett så här litet kort...>>

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

superfin! :D Helt din stil! Kram

2010-11-04 | 17:03:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!