Festlig helg och kreativ vecka

I helgen var det jaktlagsfest, 25årsfest och farsdagsfirande. Mycket trevligt!

GRATTIS ELLA 25 år :D

Hade ingen bättre bild...

Veckan har börjat väldigt kreativt. Känt av lite ångest, så jag har byggt om den till något positivt!

Hittade mina dockmöbler och en kartong när jag letad efter tavelramarna som jag ska sätta tavlor på. Saknade mitt dockskåp och tittade på kartongen, gick upp och tog fram en sax och en kvart senare var det klart! :D Stabilt och bra, inget lim, ingen tejp, bara sax och kartong! Peter reagerade inte ens när han kom hem och såg det på bänken.


Målat klart mitt självpoträtt.

Pimpat hunden ;)

Nu frostar jag av frysen. Eller...jag har tömt den, hittar inte kontakten!! Peter får lösa det när han kommer hem....Det behövs i alla fall frostas av! Lite tomtar och en spegel så hade jag kunnat ta en julbild! ;p


Frysen nere är minst sagt full nu när även lilla frysens saker är där! Vad man glömmer bort att man har! Tur man rensade lite! Nästan en hel älg och massor med bär var de största mängderna.

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

WOW! Vilket fint självpoträtt! Kom på när du åkte sist att du gärna hade fått ta mitt dockskåp men det får bli nästa gång.Tror jag har ditt oxå :)

Frysen ska man hålla isfri men så blir det aldrig, det är lika tråkigt att frosta av som att rengöra ugnen :(

Blir stolt över dig när jag ser vilken kreativitet du besitter!

Kram mamma

2010-11-17 | 17:20:23
Josse

Mkt på gång hos dig ser jag:) Kramar

2010-11-17 | 19:32:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!