Adventstid kom till mitt ensamma hus

I söndags kom mor hit! Mycket roligt! På måndagen for vi till GeKås. Det blev julklappar, två klänningar och en kjol...Ooops! Mamma hade med två dockhus hit så nu har jag haft att pilla med i veckan! Förutom att klä huset för advent då ;)


Före... inte mycket helt i staketet och tapeterna i rummen är alldeles skitiga...

Efter: Hela staket och fin fina tapeter! ;)

Kom på att paketinslagningspapper var perfekt som tapeter! :D Nu kommer nästa problem...vart gör jag av dockhuset?

I kväll ska jag jobba och Peter är och jagar (för ovanlighetens skull) så igår var jag och Caspian ensamma hemma. Vi såg på kostymfilm och Alice i underlandet och åt julmat! :D Fortfarande mätt :p Kunde ha följt med till Ramkvilla men jag kände för att vara själv, och förresten har jag en julklapp att fixa med!

Nästa helg funderar jag på att åka till Öland. Jag jobbar inte och har inga andra planer... är ju vernissage där med ;) Och helgen efter jobbar jag hela helgen och sen är det kompisträff och dop... Sen är det jul :o

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Vad fint det blev! Vore kul om du kom till helgen=)Hoppas att det inte blir allt för mycket snö bara, vägarna blir lite jobbiga.Ha en bra vecka! Kramar mamma

2010-11-28 | 14:51:01




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!