Byggelibygg

Igår var det full aktivitet! Vi håller på att avvänja mig från mitt spelberoende vilket innebär att jag har massor av tid till annat :p Så igår gjorde jag färdigt mitt pysselrum (bild kommer senare) och sen tog vi bilen in till ByggMax och köpte material till hönshuset. Sen byggde vi resten av dagen! Jag isolerade och Peter satte stomme och fönster. Var väldigt kul att bygga ihop! Blir väldigt fint också! De kommer få det finare än våra gärster! Haha!
 
Två dagars arbete så är det nog färdigt! Sen inväntar vi bara de nya familjemedlemmarna!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Vad kul! Ska ni ha vanliga höns eller någon särskild ras? Måste säga att hönsen är något jag saknar, det var mysigt att ha!
Ha en bra vecka!
Kramar mamma

2012-09-03 | 16:03:51




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!