Bilder

Här byggs det hönshus ute i boden! Isolerat och fint ska det ju vara! Med fönster! :)
Här är ute i mitt pysselrum! Mitt gigantiska skrivbord, ordning och reda! Hittade denna underbart härliga vaxduk på ICA Maxi! En välkommen inspirerande färgklick! Perfekt att bara torka av! Verktygspanelen har jag som ni ser hängt saxar, smyckestänger och penslar i.

Peter har jobbat intensivt i en veckas tid (mer än det tror jag) med att göra vår grusgång mindre! Måste ju inte vara runt hela huset, räcker ju med upp fram till Entrén!
Dammen är färdig med nu! Tog bara tre år att gräva upp tillräckligt med sten i trädgården för att göra den helt klar! :p En av stenarna är en lampa som lyser fint om kvällen
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Pysselrummet gör att jag skulle vilja sitta o pyssla =) Härligt att kunna se sina saker man kan använda till pyssel.
Hönshuset blir nog bra till de små raringarna, huvudsaken de får ljus under vintern.
Dammen och gången blir bra det med, ni har varit flitiga sista tiden eller är det för att du slutat spela;)?
Kramar mamma

2012-09-05 | 17:18:38




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!