Usch, solen skiner

Var precis ute på promenad med Ziva... Solen sken, fåglarna kvittrade, allt var fruset, och det kändes som tidig vår... usch vad jobbigt den där vårkänslan var! Vill verkligen ha vinter nu! Höst och vinter! Regn, rusk och sen snö med sol. Snart ska jag i vilket fall jobba 26 timmar, så då slipper jag ju solen! Tack och lov!!
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pappa

Hallå....Låter som barnen i Bullerbyn "usch vad solen skiner" Du får nog det vädret skall du se, snart nog. Herregud, jobba 26 timmar!!!! Kan förstå att du känner dig trött ibland, jag är för det mesta trött när jag stiger upp på morgonen och skall vara utvilad. Du e duktig du!! Kram
PS. Det löser sig med masten i morgon fredag D.S

2012-10-11 | 14:44:08
Anne

tur att det är någon som gillar höst o vinter ;) Nej jag tycker oxå det är mysigt att kunna boa in sig och fixa o dona lite inne.Samtidigt så sänker man kraven och allt blir lugnare,skönt!
Kramar mamma

2012-10-12 | 08:20:49
Josse

Du kommer få njuta av de gråaste månaderna som finns, November och Februari.. Usch fy blä för dem.. Men nu tar jag gärna regn, alltid härligt med regn ;)

2012-10-12 | 12:31:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!