Kopiera och kommentera

 

Kopiera nedanstående, lägg in det i kommentarsfältet och fyll i dem. Så får jag veta lite om din dag!:)

DAGENS KLÄDSEL:
DAGENS FRISYR:

DAGENS LÅT:
DAGENS PLANER:


DAGENS SAKNAD:
DAGENS DUMMASTE:


DAGENS MISSLYCKANDE:
DAGENS DROG:


DAGENS KÖP:
DAGENS GODIS:


DAGENS HUMÖR:
DAGENS CITAT:


DAGENS ROLIGASTE:

DAGENS VILL HA:

 

-----------------------------------------------------------

DAGENS KLÄDSEL: Blommig klänning och svart kofta
DAGENS FRISYR: Utsläppt

DAGENS LÅT: Annies song: John Denver
DAGENS PLANER: Veckohandling med mannen.


DAGENS SAKNAD: Samma som alla dar <3
DAGENS DUMMASTE: Glömde öppna till hönsen när jag åkte till jobbet. Tur jag kom hem snart igen


DAGENS MISSLYCKANDE: Tappade en låda nytt bröd mitt bland en massa kunder...men ingen att fästa sig vid. Shit happens.
DAGENS DROG: Kaffe och kärlek


DAGENS KÖP: Inget än, -30kr på kontot :p
DAGENS GODIS: Blåbärspaj


DAGENS HUMÖR: Glatt
DAGENS CITAT: "Vart har brödet tagit vägen?"


DAGENS ROLIGASTE: Händer nog när Peter kommit hem

DAGENS VILL HA: Juldekorationer!!!

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

DAGENS KLÄDSEL:jeans, limefärgad t-shirt
DAGENS FRISYR:Samma som alltid, kort!

DAGENS LÅT:minns inte vad jag lyssnat på :(
DAGENS PLANER:Att cykla till Köpstan men det var så kallt att det fick bli Netto


DAGENS SAKNAD:Mina barn <3
DAGENS DUMMASTE: -


DAGENS MISSLYCKANDE: Vadå misslyckas? Det blir bara annorlunda ;)
DAGENS DROG:Ett litet glas rött :)


DAGENS KÖP:Hel färsk kyckling
DAGENS GODIS:Samma som drog ;)


DAGENS HUMÖR:Gott! Det är snart fredag =)
DAGENS CITAT:Utmana dig själv!


DAGENS ROLIGASTE:Barnen som lekte med dockskåpsdockor precis i dörröppningen till köket

DAGENS VILL HA:Har allt jag vill men fred på jorden och mat till alla vore inte dumt!!

2012-10-25 | 21:15:05
Pappa

DAGENS KLÄDSEL:Jeans och skjorta
DAGENS FRISYR:För långt, klippning på onsdag

DAGENS LÅT:Har inte kommit ännu
DAGENS PLANER:Förhandlingar centralt med IF Metall när Skövde gänget anlänt


DAGENS SAKNAD:Älgjakten
DAGENS DUMMASTE:Stockolmsresan-jobbet=inte älgjakt


DAGENS MISSLYCKANDE:se ovan
DAGENS DROG:Drog lite kallt på planet


DAGENS KÖP:Halstabletter
DAGENS GODIS:se ovan


DAGENS HUMÖR:Bra, skall hem imorgon
DAGENS CITAT:Borta bra, men hemma bäst


DAGENS ROLIGASTE:Skall vara inspärrad på Långholmen i natt efter en god middag någonstans

DAGENS VILL HA:Oxfile eller något annat tamdjur till middagen.
Kram

2012-10-29 | 09:34:25




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!