Älgjakt

I helgen var det älgjakt i Ramkvilla för hela slanten. Bästa pappa var på besök, mycket trevligt! 
 
Framför mig ligger ännu en arbetsvecka. Ska jobba 82 procent av en heltid. Känns ju helt ok! Även om jag just idag verkligen inte känner för att jobba 13 timmar... men å andra sidan är det ju bara 30 timmar kvar sen. Usch, låter som att jag inte gillar mina jobb, det gör jag! De utmanar och utvecklar mig, men jag saknar vissa hemmakvällar med min man. Men det gör ju bara att jag vet hur jag vill jobba i ett framtida jobb. om jag får välja vill säga...
 
Nähä, nu är det dags att klä om och ta ut Ziva så hon klarar sig tills Peter kommer hem. Sen off to work!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pappa

Tack Jessica för den fina helgen, framför även detta till dina underbart snälla svärföräldrar och man och övriga släktmedlemmar i Ramkvilla.
Kn förstå dilemmat, glädje över arbete och bördan av de intensiva passen. Men IA kan, hon är en klok kvinna som hittar avvägningen även i detta.
Kram

2012-10-15 | 08:25:31
Anne

Hej!! Ja så är det här i livet, antingen förmycket jobb eller förlite ;) Lagom är sällan hemma...Om du tycker det är mycket borta om kvällarna får du tänka på pengarna som trillar in, mer betalt när man vill vara hemma :)Självklart önskar jag att du kan få ett fast arbete som du trivs med och kan utvecklas i. Tror att en vacker dag kommer lösningen. Tills dess, kämpa på.
Kramar mamma

2012-10-15 | 16:19:54
Josse

Stolt syster!! :)

2012-10-16 | 16:29:43




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!