Teaterioliopp

Malmötrippen började ju bra. Stressade upp Peter något otroligt för att jag absolut skulle med det billigaste tåget. Väl där (3 min innan det gick) går det inte köpa biljett till det tåget. Så tji fick jag, där fick jag se det komma in och lämna utan mig. Väl i Malmö gick det sen rinnande bra. 
Blev ingen helkroppsbild. Tyvärr skymmer luggen lite av ormarna både i håret och på masken. Jag är Medusa för den som undrar.
 
Dagen efter gick jag och Maria en lång promenad sen bakis hängde jag med henne, Anders och Eisa.
När tåget gick från Triangeln var det fullt. På centralen blev det fullare. I Hässleholm beklagade personalen att de skulle vara tvungna att koppla av ett vagnset för Veolia gick inte med på att låta det följa med. Så de som var i det vagnsetet fick komma över till vårt fulla, plus de ca 50 pers som stod på perongen. Personalen bad oss stå nämre varandra och att vi helt enkelt fick lida... Några gick in på toaletten för att folk skulle kunna flytta runt lite, några valde att stå istället för att sitta, för då fick vi in någon till...absurbt. Veolia för fan! Skärp er! En eloge till personalen som kämpade tappert för att hålla stämningen på topp, men kontoret som beslöt att ett vagnset skulle vara kvar... vad är det med er??
 
Nu är jag iaf hemma och fått veta att jag bara kommer jobba 4 timmar idag. Imorgon väntar ett 26timmars pass, så det känns skönt med lite vila (Jag som haft det så jobbigt och bott på hotell och grejer) ;)
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Häftigt! Hoppas du hade kul på kvällen oxå ;)
Skriv ett argt mail till Veolia och fråga varför de vill riskera människoliv!! Det är bra att spy ur sig sånt;)
Kramar mamma

2012-11-05 | 11:36:36
Anonym

Snyggo!! :)

2012-11-06 | 18:33:08
http://mikromakro.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!