Alla helgons dag

Undrade nyss varför kyrkan ringde i klockorna såhär på morgonen och kom på att det ju är alla helgons dag! Undrar om det är gudstjänst ikväll? För isf skulle jag ju ha tid att gå... Var på tok förlänge sen jag var i kyrkan, behöver lite förlåtelse... Jag vet att jag f¨år det utan kyrkgång om jag ångrar mig, men skönt med en ritual som renar!
 
Igår var jag ledig igen. Skönt! Städade hönshuset som brukligt på onsdagar och städade människohuset! :) Hönsen har fått värme och lampa i hönshuset nu. Inte varmt direkt, men plusgrader. 
 
Igår hände en lite märklig grej med... Lämnade Tvrummet, Ziva var där och tittade på Oprah, på kanal 3. Gick ut en kort sväng, inne i huset igen efter 10 minuter. Då tittar Ziva på kanal 5 och DeGeneres show. Hur bytte hon kanal?? Tvdosan låg mitt på bordet.... Mycket spännande!
 
Nä, nu ska jag dra till jobb 1 av 2 för dagen!
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!