Nationaldag

Du tysta du glädjerika sköna.
Igår klipptes det gräs, bars sten, byggdes staket, dammsögs det och på kvällen tog vi cyklarna och drog iväg en runda med Ziva springande brevid oss och Caspian efter oss. Efter en knapp km gav Caspian dock upp och vände hemåt. Sen badade Ziva i sin pool och vi hyrde en film.
Göra något för en medborgare gjorde jag ju redan i tisdags när jag tog upp en liftare (ja, jag vet, man får inte det, men han var typ 102 år och såg ut att kunna dö i regnet). Han var jättetrevlig och fyllde år och allt! Gemensamma bekanta hade vi också!
Känner att jag börjar bli förkyld...bådar inte gott inför helgen med Gekåsbesök och fest...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!