Youtubeklipp v 6

http://www.youtube.com/watch?v=c4r5CT2XO5w
Inte så kul för er kanske, men en annan minns tillbaka... under första minuten av den här låten sprang jag från ingången och visiteringen till festivalområdet, mot musiken, dyblöt, flög över vattenpölarna, jag bara skulle INTE missa Monotom och minimal med Welle:Erdball! Euforin som följde när jag kom fram och tryckte i öronpropparna och började stutsa av alla endorfiner och adredalin som flög genom nervbanorna. Jag var inte längre blöt, jag var inte längre trött, jag var inte längre försenad eller irriterad på min sure festivalkamrat (sorry, men just då var du faktiskt dumt envis!), jag var här, nu, och lyckan var total :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!