Stick i armen

Var på vårdcentralen idag och blev stucken (igen). Två gånger den här gången! Hon gjorde klart, insåg sen att det fanns ytterligare ett papper med två rör till. Jag sa att allt har en mening och jag ska väl härdas inför operationen om en vecka. :p
Förstår inte hur jag kan vara så rädd för något så...onödigt. Är ju bara ett stick, med en ren nål, gör lite lite ont, men värre smärta lever jag ju med (därav operation). Men ändå, hur klock jag än anser mig vara så sitter jag i stolen och kallsvettas, darrar, måste luta bakåt för att inte svimma och får flachbacks till när man var liten och blev fasthållen. Får handsvett bara jag skriver om det :p Får se hur det går på tisdag....måste ju göras om de ska kunna hjälpa mig, får fokusera på det - MÅLET! Alla har ju hittills varit väldigt förstående för att jag är rädd, har känts skönt!
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!