Bara för att jag har tråkigt...

En lista: 
HAR DU... 
FOLKÖL I KYLEN: Ja 
PUDER PÅ DIG: nej

NÅGON SJUKDOM: Ja
GYMKORT: Ja
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Nej, lyckligt gift

EN HOMOSEXUELL KOMPIS: Hm, bekanta i alla fall

NÅGON FAVORITLÅT: Annies song - John Denver, påminner mig om mitt bröllop
DUSCHAT IDAG: ska göra det...
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Ja 
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Ja
ÖNSKAT ATT DU VORE NÅGON ANNAN: Länge sedan
SJUNGT KARAOKE: Nej 
NÅGRA SYSKON: Ett fullblod och 5 bonusar
NÅGRA MVG: Haha, alltid ;)
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Ja
FIKAT IDAG: Inte än 
SNOTT SPRIT AV MOR & FAR?: har aldrig behövt att sno

KROCKAT: Ja, med en lastbil :/

NÅGRA BLOMMOR: Massor
ETT PAR CONVERSE: Nej
NÅGOT FAVORITMÄRKE: Nej
VARIT PÅ CHARTER: Ja
NÅGONSIN KÖRT FÖR FORT: Jo...
EN FAVORITFÄRG: Grön
NAGELLACK: Alltid

NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: Ja
VILKEN TIDNING LÄSER DU: Pandurokatalogen ;)
BUSS ÅKER DU OFTAST: 142:an till Växjö
FRÅGA STÄLLER DU OFTA: "Vad vill du Ziva?"
FRISYR HAR DU: Axellångt rakt
DAG FYLLER DU ÅR: Samma som Elvis Presley
FUSKAT: säkert
GJORT NÅGOT OLAGLIGT: säkert
GLATTS ÅT ANDRAS OLYCKA: absolut 
BLIVIT STOPPAD DÅ DU GÅTT IN PÅ KROGEN: Ja

Tio första 
Första bästa kompis: Dennis

Första bil: Oj, kommer inte ihåg vad det var för sort ens...

Första kärlek: Daniel

Första husdjur: Beror på hur man räknar, i familjen en hund vid namn Casper, egna;två kaniner, Atrejjo och Gräddnos
Första semester: I utlandet Marroco, i Sverige Gotland
Första jobb: Vaktmästare

Första köpta skiva: JoyRide Roxette
Första riktiga kärlek: Peter
Första piercing: Har ingen 
Första konsert: Magnus Uggla

Nio sista 
Sista alkoholdrycken: Vin, en riesling
Sista bilfärden: Hem från sjukhuset i tisdags

Sista filmen du såg: Studio sex
Sista ringda telefonsamtal: Peter
Sista bubbelbadet: I juli hos mamma

Sista spelade CD: Haha, spelar nån cd fortfarande?

Sista kyss: idag på morgonen

Sista gången du grät: igår
Sista måltiden: frukosten


Åtta har du någonsin 
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
Blivit arresterad: Nej 
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Varit på tv: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej 
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till någon: Ja  

Sju saker du har på dig 
1. Klänning
2. Trosor
3. Glasögon
4. Nagellack
5. Bandage
6. Katthår
7. Mina ringar

Sex saker du har gjort i dag 
1. Vaknat
2. Tittat på TV

3. Ätit frukost

4. Tagit emot sotaren
5. Varit ute med Ziva
6. Suttit vid datorn

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning) 
1. Min vigselring

2. Mitt pysselrum
3. Mitt hus
4. Min mobil
5. Min matberedare 

Fyra drömresmål 
1. Skottland
2. Thailand
3. Mikronesien
4. Azorerna (alltid Azorerna)

Tre val 
Tacos eller pizza: Tacos
Öl eller vin: Vin
Idol eller Let’s Dance: Pest eller kolera?

Två saker att göra innan du dör 
1. Älska varje dag som om det vore den sista

2. Fylla dagarna med liv

En sak du ångrar 
1. Att jag någonsin ångrat något

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!