Hemmafruar mig

Dagen började med ett info-möte på af, sen åkte jag hem och surfade lite, åt lunch, ringde ett samtal angående det här och sen tog jag tag och bakade! Vaniljbullar, kanelbullar, mandelmassebullar, äppelmuffins och chokladmuffins med chokladgömma :) Jättebra när man försöker träna bort bullen på magen inför klänningsprovandet om två veckor... :p men jag hade ju tråkigt....

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Ja det är inte lätt när det är kul att baka men man bör inte äta det;)Känner igen mig precis fast jag bakar inte men äter alldeles för mycket av god mat;)Tänk om man inte vore hungrig hela tiden....

Hoppas du kan få samma känsla av att sätta på dig joggingskor, det finns dom som får det har jag hört;)

Älskar dig! Kram mamma

2011-09-07 | 06:58:51
josse

Testa att lyfta skrot syster och mor, det ger oanade kickar;)

2011-09-07 | 16:41:36




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!