Jag vet....

Det var länge sen jag skrev, jag vet... Tiden bara springer iväg, vare sig man jobbar eller inte! Trivs ok på mitt nya jobb! I höst har jag så mycket som fyra olika "jobb" jag kommer jobba på. Sanslöst när man tänker på det....ännu mer sanslöst är det om jag tillägger att jag fortfarande känner mig arbetslös... :P

Sedan sist har mormor och morfar varit här på besök och vi lagade kroppkakor och lagade trappen :) Bra resultat på båda två! Älgjakten har kommit igång också, och Peter har fällt en kviga. Imorgon mastar de av vår båt... nu är verkligen östen här! Härligt!

Har redan gjort hälften av min jobbevecka, beträffande jobb 1 iaf. På fredag jobbar jag på jobb2. Sen bär det av till Malmö! :) Ska försöka våga mig in i en brudbutik...får väl se om jag vågar...:)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Varför skulle du inte våga det? Kom ihåg att den dagen är din och du ska njuta!

Älskar dig!

Kramis mamma

2011-10-19 | 20:57:53




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!