Åland/Cinderella

Så har man åkt båt då. Mycket trevligt!
Här kommer glimtar:

Josse och Mia hade gjort fina banderoller till samtliga i vår grupp. Där stod "brudparet"s namn, "när full nog återlämnas till hyttnr XX" och ett personligt meddelande. På min stod t.ex. "Behöver du fritid? Jag leder dig!" På Peters stod det "Behöver du ett skjut? Ring mig - Jägaren" De fyllde många bra funktioner! Man kom ihåg sitt hyttnummer, man såg vart gruppen var om man kom bort (den gröna fins färgen lös fint i folkvimlet) och om man skulle bli för förfriskad så skulle någon kunna ta en till ens hytt om man inte kunde det själv. (Ska dock tillägga att jag var i säng för egen hend vid tolvsnåret)



På hemvägen blev vi underhållna av Knut och Bettan :D

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Kul att banderollerna var uppskattade :) Ohh fina bettan och knut <3

2011-05-12 | 07:47:49
Anne

Visst hade vi trevligt!

Bilderna var fina och kul att du fick bild på Knut o Bettan.

Kramiz mamma

2011-05-14 | 08:47:38




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!