Malmöweekend

Två Malmöbesök på två veckor...nu är det vår :D I lördags mötte jag upp Mimmi i Växjö och sen bar det av till Malmö, med ett litet stopp för picknick i en hage vid en å! Kl. 03 ca skulle jag ta en buss hem (själv, för jag var trött, Mimmi stannade lite till) men sista bussen hade gått så jag ringde och väckte Peter och gick hem till Mimmis lägenhet med en sömndrucken Peter i luren :) Tog en halvtimme, var faktiskt ganska skönt! Fåglarna började kvittra och solen var på väg upp och man mötte folk som både var på väg hem, på väg till efterfest eller på väg till jobbet. Härligt :D Sen åkte vi hem igen idag vid 14 ca. Har varit en bra helg!

När jag kom hem hade vi fått blomplantor av Peters mamma så det var bara till att ut och plantera dem. Imorgon är en spännande dag! Första dagen på sista veckan. Lite vemod känner jag! Kommer sakna att komma dit varje dag och möta alla dessa underbara ungar! Men jag kommer säkert vidare till något lika bra, hoppas jag :)

Den här veckan ska jag klä mig somrigt hela veckan om det så blir 5 grader varmt och ösregn! Det är ju snart sommarlov ;)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!