Life happend

Fredag! Marias födelsedag! Jobbar kvällen! Roadtrip imorgon! :)

Då var dukarna fixade till bröllopet, men jag söker fortfarande fler gardiner/lakan/tyger i vitt!

Äntligen har regnet kommit! Vår trädgård dricker stora klunkar i lycka!

Nästa vecka är det skolavslutning...har gjort en kupp i en klass som ska ha flaggor att vifta med på skolavslutningen: jag gjorde en Ölandsflagga och smög in den i hopen av flaggor ;) Mwohaha! Så nu kommer Ölandsflaggan vaja mitt i Smålands hjärta på skolavslutningsdagen :D *patriotisk lycka* ;)

Annars flyter livet på bra nu! Jag är lyckligt lottad som har en så fantastisk sambo och blivande man, och så bra vänner och människor omkring mig! Tack vare dem och Mohedaskolan är jag starkare än någonsin! TACK!

Har fått ett litet återfall på ångesten, men med stöttning av underbara människor gick det snabbt över! Vilket fantastiskt samhälle jag lever i ändå :)

Nog med hyllningarna! :p Nu ska jag ringa viktiga samtal och söka jobb och måla och packa och handla :)

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


J

2011-06-10 | 17:36:51
JonnaK

Glöm inte min tävling, vinn ett halsband :D

Kika in på min blogg så får du veta mer

2011-06-10 | 17:37:18
http://karlssonjonna.blogg.se/
Josse

Ja du är verkligen lyckligt lottad som har en normal störd syster;) Älskar dig, kämpa på. Livet är värt det :)

2011-06-10 | 21:29:47
Anne

Hej stumpan!Självklart har jag vita gardiner,lakan osv.jag samlar ju på mycket som jag inte behöver=) Men ibland är det bra att inte kastat allt och än har jag inte kommit i ålder för att börja "döstäda"

Kram mamma

2011-06-11 | 22:09:11




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!