Böcker

Har en massa böcker jag vill bli av med! Låter någon intressant är det bara att höra av sig! Ev. frakt står mottagaren för! Pedagogik och religionböckerna har jag lagt en masa pengar på så de kostar 5 - 10 kr. Övriga är GRATIS!

BARN OCH UNGDOMSLITTERATUR

Kusliga berättelser Charles Keeping

Spöket i källaren

Skrik inte

Star Wars episod 1

 

SKÖNLITTERATUR

Dumpa honom - han vill faktiskt inte ha dig

I drottningens närhet Philippa Gregory (Rekommenderas)

Påven Johanna Donna W Cross (Rekommenderas)

Mordet på Harriet Krohn Karin Fossum

 

RELIGION

Religionskunskap – Sten Rodhe, Bo Nylund (Almqvist & Wiksell) 1999  GRATIS

Livstolkning och värdegrund – att undervisa om religion, livsfrågor och etik (Linköpings universitet) 2004 (5 kr)

Förnuft och religiös tro (Nya Doxa) 2005 (10 kr)

 

PEDAGOGIK

Skrivprocessen – Siv Strömquist (Studentlitteratur) 1993 (5kr)

Lärare av imorgon I Carlgren, F Marton (Lärareförbundet) 2004 (5Kr)

Juridik för pedagoger M Erdis (Studentliteratur) 2004 (5kr)

Vad krävs nu? Per Måhl (HLS förlag) 2005 (5kr)

Ansvar och sekretess (i förskola, skola och fritidshem) H Bengtsson, K Svensson (Liber) 2003 (5 kr)

Svenska skrivregler Svenska språknämnden (LIBER) 2003 (5 kr)

Att finna balanser L-Å Kernell (Studentliteratur) 2002 (10 kr)

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Påven Johanna, en kanonbok tycker jag! Men jag har ju läst böckerna och har ganska fullt själv ;) Hoppas någon vill ha några böcker, jag kan förmedla om det är någon på öland.

Kram mamma

2011-06-15 | 21:14:13




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!