Dag 6: Tema grön


Nu tror ni att jag har missförstått tema grön, men icke! Det här är jag och Peter. På bilden är vi i fjällen i Dalarna och vandrar. Vi tycker mycket om naturen och värnar om miljön! Om ca 10 månader gifter vi oss. Och tema för bröllopet kommer att vara just grön. Så därför var det roligt att detta kom som tema för en dag i fotoutmaningen! Så där fick ni veta det! Grönt is the shit! ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


josse

Tur att jag är så snygg i grönt då;) Eller menar du grönt såsom att min klänning måste vara i återvinningsbart material? ;) Puss på er! :D

2011-07-06 | 18:54:40
Carina - inspirera

Grönt är en av mina favoriter på flera sätt ;)

Kramen

2011-07-06 | 19:24:49
http://Inspirera.bloggsida.se
Jessicaia

Josse: det bästa är om den är grön, gjord av ekologisk bomull...eller hampa :) Så får du gärna ta cyklen också;) Haha

2011-07-06 | 22:39:47




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!