Dag 5: En gammal bild


Det här är en gammal bild! Det är min syster yster när hon bodde hos mig i Torsås, jag tror hon är 17 år på bilden. Hon har varit hårmodell och frisyren var tvungen att förevigas! Hon har alltid varit den snygga systern, men det är inte det som gör mig stolt! Det som gör mig stolt är att hon lever livet fullt ut och har skinn på näsan, samt att hon slår en pling i bland och låter mig vara storasyster! :) Älskar dig Ninni!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Åhh, nu blev mamma stolt o glad igen över sina fina döttrar! Kram på er =)

2011-07-05 | 17:44:24
Anne

Åhh, nu blev mamma stolt o glad igen över sina fina döttrar! Kram på er =)

2011-07-05 | 17:46:33
Josse

Älskar dig Ia! <3 Vet inte om jag är den snygga systern direkt med du är definitivt den smarta;)

2011-07-05 | 21:12:47
Carina - inspirera

Nej, men hallå vilken snygging ;)

Kramen.

2011-07-06 | 19:26:17
http://Inspirera.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!