Dag 17: Ett ögonblick


Jag funderade länge och väl om jag verkligen skulle ta den här bilden...men jag ska inte låta rädslan ta överhanden! Dessutom syns ju inga ansikten. Den här tiden som den här bilden symboliserar, det här ögonblicket i mitt liv är avgörande för vem jag blev, vem jag är idag. Resten låter jag vara osagt...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Ögonblicket kring denna bild gör denna bild väldigt stark. Den säger så mkt på nåt sätt, får gåshud och tårar i mina ögon. Älskar dig och är så otroligt stolt över dig och din inre styrka! Kramar <3

2011-07-17 | 13:40:54
Anne

Åhh stumpan!Jag ryser, en bild säger mer än tusen ord.

Älskar dig o är så stolt över dig som ser glädje igen!

Kram mamma

2011-07-17 | 19:27:41




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!