Tim Burton fest

I lördags hade jag mina närmsta vänner här på Tim Burtonfest. 8 pers var vi och vi åt god mat och hade väldigt trevligt enda tills morgonen. Redan på fredagen började festen iofs för mig, för då kom Mimmi och vi såg massa Tim Burtonfilm!






PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Vad fint du hade gjort! Och snygg var du med;) Hoppas kvällen/natten var riktigt lyckad! Puss!

2011-01-17 | 17:23:24
Anne

Vad läckert det var =)Trädet i köket kan väl vara kvar, lite kul! Du var som vanligt snygg och att det var lyckat förstod jag av samtalet.

Kramar

2011-01-17 | 21:24:31
Maria

Världens finaste träd, Jessica och hus :) Lägger upp mina bilder på fejjan sen :)

2011-01-19 | 11:16:30




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!